torsdag 16. april 2015

10/04 Gestikulerte voldsomt hos psykologen i dag. Det, kombinert med dansepartyet jeg hadde for meg selv på badet etterpå, tar jeg som et tegn på at jeg ikke er på vei ned i asfalten likevel. Dessuten syns jeg at jeg fortjener noen bonuspoeng for at jeg turte å fortelle henne at jeg har boikotta pillene igjen. (Og med bonuspoeng mener jeg iskrem.)

14/04 Drømte om krig og konflikt, drømte om instagram og idyllisk natur, drømte om å bli avslørt, om flykten, om hjertebank, om søken etter et gjemmested på en åpen gresslette. Hadde jeg vært litt mer melodramatisk, hadde jeg skrevet at det også var det jeg våknet til.

15/04 Jeg har ikke klart å finne tilbake til noen rytme ennå. Plutselig er det liksom kveld.

16/04 Nå er det på tide å innse hvor usunt det er å lese om hvor dårlig mange syns universitetet jeg har søkt på er. Det eneste det gir meg er søvnløse netter og fremtidspessimisme, og ikke noe av dette rimer på iskrem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar