søndag 8. september 2013

Dag 2: fikk sove så lenge jeg ville, men våkna 8

  • fikk sove så lenge jeg ville, men våkna 8
  • malte, tegna, skreiv
  • tok endelig en tur ut (det er utrolig fint her)
  • pasta og laks til middag
  • ny kontaktperson (men husker ikke hva hun heter)
  • snakka med G, og hun er veldig hyggelig, men jeg klarer ikke å konsentrere meg når hun snakker, for hun snakker så lenge og om så mye
  • har planer om å sette meg i stua i morgen og lese boka mi der
  • irriterer meg over mangelen på klær
  • gleder meg til permisjon

2 kommentarer:

  1. herregud du virker så fin, men jeg tør ikke si hei til deg i virkeligheten fordi jeg er teit

    SvarSlett
    Svar
    1. det er bra du syns det, men jeg har så lyst til å fortelle deg hvor fin du er. jeg har lyst til å gå natt-turer med deg og fortelle deg om alt jeg tenker, men jeg er alt for redd til å gjøre det. oh, well

      Slett